Thursday, September 13, 2007

ALopP GuyZZzzz.......

SaLam........

Ari nie adalah ari kedua aku wat blog nie...huhuhu.....bersamaan 2 Ramadhan.....act aku x tau nak buat aper skrg nie....coz aku ingat x nak tido....kesian aku tgk joy nie haa....lena jer tido kat katil tue....aku da janji ngan dier, tuk kejut dier pagi esok......

Al-kisah nya dier study math kat bilik aku....dier dok tanya2 aku,tp aku lupa la....aku dah x ingat...hehhehe.
Yer la,benda tue aku blaja time aku 1st sem lagi....skrg aku dah sem 7.
(Dah nak abis rupanya aku erk).....so mana aku ingat...nmpk cam senang...hehehhehe

So nak dijadikan citer, dier study ler sampai kul 2am....tp soalan 1 pun x ley wat....hehehhehe...(jgn mare joy).....so aku terus la ajak dier g sahur....then kawan dier call....lama giler....sejam katanya....dok borak2....sambil makan sambil borak....abis makan pun still borak nih....semua citer kuar....yg aku dgr la....hehhehehe

Sampai la kul 3am dier borak....aku lak???sibuk dok wat blog aku la....hahahahha....gigih,kan???ahakss
Haaa....berbalik citer dier....dier nak tido bilik Rozie coz senang nak bgn...kelas dier kul 8....tp Rozie da tido kot....so aku suh jer dier tido sini...biar aku yg kejut....lagipun aku x der kelas ari Jumaat....hahahhaha

Tu la alkisahnya....harap2 aku x terlelap dpn pc nie...huhuhu

Ok la...aku chow dulu la...salam

    1 Comments:

    At September 13, 2007 at 6:35 PM , Anonymous Anonymous said...

    hurmmm

    alkesahnyee..xnak tido dpn pc...

    skali aku bgn..

    lena je kat sblh aku!!!

    ape kess???

    buat kesekian kalinya i terlepas kelas

    hurmmm..

    begittew laa ye nasib org chantek..

     

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home