Monday, April 21, 2008

Kelahiran Semula......

aku seperti baru mendapat ilham tuk mencorakkan semula blog aku....sebelum nie, aku rasa blog aku lebih kepada utk mengutuk atau mencaci insan2 tertentu seperti JOY, HALIM, and NADZEEM....dan bukan nya sebagai wadah atau saluran untuk aku meluahkan apa yg terpendam disamping menilai kelemahan serta memperbaiki diri untuk hari2 mendatang.....

aku tersedar pun , selepas aku bukak satu blog....boleh dikatakan pangkat abg aku la....jadi, pasni aku nak jadikan blog aku nie sebagai suatu medan dan wacana untuk pembangunan diri aku....(chewahhhh)....hehhe.

so, kawan2....pasni blog aku akan berubah wajah........ =)

nantikan entry aku yer.....kita lihat sesama......adakah berubah atau masih seperti dahulu.... =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home