Wednesday, March 26, 2008

FAREWELL DINNER MECHI 04-08

Tanggal pada 2o Mac 2008 bersamaan hari keputeraan Nabi Besar Junjungan Kita, Nabi Muhammad SAW, bebudak mechi final year UPM telah menganjurkan satu majlis perpisahan....bertempat di Bukit Jalil Golf club....

Yang penting, aku ditugaskan buat buku cenderamata ala2 album gituew....n dalam masa yg sama, kena jadi mc,ok....huhuhu.

majlis nyer ok la...tp yg x puas ati nyer, rasa x berbaloi plak bayar RM40....x dapat nak mkn puas2....siut jer dak dpn2...melantak jer kerja nyer...org belakang x dapat...

ok la....kiter saksikan pic2 nyer ok...????

Lupa plak.....sedey.....x dpt queen of the night....vollleyyyy...????

manufacturing boyzz

mechanical boyz....ooppsss ader gurlz la....huhu

memasing x ingat dunia.....

wanita dan jejaka2 nyer.....ooppppsssss

aku ngan PA aku.....Prof Dr Shamsuddin....jerz......ooppsss

jelingan manja seorg diva.......hehehhe

aku kalah queen of the night.....dak sebelah dapat...chanteq ker...???

melantak x ingat yer korang...aku gak x dpt merasa......

dua wanita melayu terakhir mechi.....

hakim ngan wanita2 mechi....... =)

2 Comments:

At March 26, 2008 at 11:01 AM , Anonymous Anonymous said...

sape wanita berbaju biru tueee???

nk kenal???

konfiden sgt bersongkok dan berbaju lelaki...

 
At March 26, 2008 at 11:09 AM , Blogger faz_ley said...

haruzz confident...sebab chanteq.....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home