Thursday, September 20, 2007

FYP AKU........Arghhhhhh........

Salam semua......

Sedey nyer bila dok ingat pasal nie...FYP....naik muak lak aku ngan 3 huruf nie...FYP....Final Year Project......waaaaaaaaaaa.....sampai termimipi2 aku benda alah nie..........

Aper aku nak buat nie...aku x start aper lagi FYP aku....takut lak rasa......dah la aku dah lama x jumpa supervisor aku......lagi 2 minggu nak kena present proposal....aper benda pun x siap lagi....mati la aku camniee.......waaaaaaaaaaaaaa


Korang tau x aper tajuk aku????skali tgk cam kelaka....dua kali tgk, x tau la......korang pikir sendiri erkk........tajuk aku ....CHARACTERIZATION OF WATERMELON RIPENESS FROM VIBRATION TESTING........

haa......buah nie la aku nak kena kaji......then rasa manis ker x......waaa


Aku x tau nak wat camner tue....korang ader idea....????waaaaaaaaa..........tolong.........takutttt.......tp aku da cari skit2.....tp x tau la membantu ker x....aku nak g jumpa supervisor aku esok....dah 2 bulan aku x jumpa dier....asyik bz jer memanjang......aku ker dier erk?????hahahaha......tp sebelum nak g jumpa dier, nak la bawak sumthing...at least ader la skit modal,kan???????tp dier ader ker esok??????malas nyer aku nak call....huhuhuu....bkn aper....takut mengganggu....x per la....aku cuba jer la......


blurrrrr gilerrrrr.........................??????????

Ok la u ouls......doakan moga aku dapat wat yg terbaik tuk FYP nie.....ader org janji ngan aku nak belanja aku kat Restoran Berputar KL tower kalo aku dapat A...insyaAllah aku cuba....FYP.....FYP....FYP....FYP....FYP......FYP.....aDoiiiiii...

1 Comments:

At September 23, 2007 at 7:03 PM , Anonymous Anonymous said...

mmg lee x siyap..

asek edit blog..gittew..

nahh..rasain loe..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home