Tuesday, January 1, 2008

WELCOME 2008....GUDBYE 2007

Urmsss....betul cakap joy....x semua yg kiter nak, kiter akan dapat....

2007

Urmmssss....banyak suka duka yang aku tempuhi dalam tahun nie....hanya aku jer yg rasa........

KONGSI....????

Kekadang ader yg aku kongsi ngan teman2 rapatku....kekadang ader yg aku pendam sorang2...biarlah aku jer yg rasa derita nyer......biarlah aku jer yg terasa siksanyer......

Tp semua tue ader hikmah nyer.....x semua nyer buruk....x semuanyer manis.....adat la....dalam hidup nie, kiter perlu kepada kesedihan...kita perlu kepada kegembiraan...semua tue la yg akan mencorakkan jalan hidup kiter....semua tue la yg akan mematangkan kiter......tue semua la yg menjadi asam garam dalam hidup kiter......

2008

Aku mengharapkan tahun nie bakal memberikan aku cahaya kegembiraan.... sinar kebahagiaan...tp, kiter hanya mampu merancang....Tuhan yg menentukan....

Moga dengan kedatangan tahun baru nie.....memberikan aku lebih ruang tuk memperbaiki diri aku.....hubungan aku dgn kawan ku....hubungan aku dgn masyarakat....sesama insan....

Sukar tuk puaskan hati org....sukar tuk buat org mengerti.....memerlukan pengorbanan hati dan perasaan sendiri....biarlah aku terluka...andai aku bisa menggembirakan org lain......aku kadang2 penat....penat melayan karenah org yg x pernah nak paham aku......

Jadi....aku harapkan agar tahun 2008 nie akan memberikan aku satu dimensi dan ruang yg penuh dengan cahaya kegembiraan.....


~Meskipun ramai teman disisi...namun kekadang terasa sendiri~


1 Comments:

At January 6, 2008 at 9:23 AM , Anonymous Anonymous said...

hurmmm..

ok laa tu nok..

dlm idup..kawan2 laa yang menyinari idup..

mmg la kita hidup untuk Allah s.w.t..

tp Dia ciptakan kawan2..

supaya kita x sunyi..

thanks 4 being my fwen faz..

lawatlaa blog aku..aku ade entri khas untuk ko..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home