Wednesday, December 12, 2007

WAAAaaaaaaaaaaa........CEPAT LA SURUT....

SALAM..........

Waaaa........air kat jalan nak g umah aku makin tinggi la...da sampai paras dada semlm....camner aku nak balik nie..???mungkin kah aku beraya kat KL jerw...???ohh....tidakk....huhuhu

Urrmmmmssss...kalo x surut gak, aku balik la umah abg aku...huhuhu....x pun, aku naik bot jer la...huhuhu....Lagi 2 ari aku nak balik...x sabar rasanyer......


nak naik bot sesama ngan aku ker...???balik kampung....huhuhu





Act aku tgh bosan nie.....aku temankan kawan aku kat opis dier....dier kerja shift malam....huhuhu......Sementara aku balik umah nie, aku lepak umah dier...so, ikut jer la dier g kerja...x kan nak dok umah plak..??bosan plak nnti...huhuu...Da 3 malam aku temankan dier....dier wat kerja, aku tido jer...hehehhe....Ala....teman gak nama nyer tue kan...???huhuhu


i tido dulu yer....jgn kaco i tau......nitezz......




Ok la...aku x der aper nak tulis la....kering idea....hehhhe....DAaaaaaaa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home