Wednesday, April 23, 2008

ANC UPM ke-9

ari nie merupakan ari yang agak bermakna dalam hidup aku.....dan juga antara hari yang menggembirakan aku......aku antara penerima ANUGERAH NAIB CANSELOR UPM KALI KE-9.....

ingin aku kongsikan kegembiraan ini ngan semua..... =)

segala penat lelah, usaha, dan apa yg aku sumbangkan selama 4 tahun aku di UPM terasa berbayar.....terima kasih kepada panel penilai kerana memilih aku antara 2++ pencalonan....jua terima kasih teman2 atas sokongan kalian........



~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman..::..

5 Comments:

At April 23, 2008 at 2:21 PM , Blogger Mohd Jay Ishak said...

tahniah..

 
At April 25, 2008 at 2:06 AM , Anonymous Anonymous said...

tahniah...

blueweeekkkkk...

**laarrikkkkkkkkkkkkk

 
At May 1, 2008 at 8:54 PM , Blogger aIM said...

mmm sowey i x dapat nk bkongsi kgembiraan dgn u..

neway... congrate...!!

 
At May 2, 2008 at 12:13 PM , Blogger Eridzhuan Zhaieno said...

Salam ziarah...tahniah atas kejayaan ini dan semoga terus success

 
At May 2, 2008 at 8:57 PM , Blogger BuDaK KecHiK said...

This comment has been removed by the author.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home