Monday, October 1, 2007

MinGGu Yg SeboOOkk.....

Salam semua......

Amacam ngan poser korang??da ader yg tinggal ker???ahaksss.......

So far ok aku ok la...tp bulan poser nie betul2 mancabar keimanan ku....huhuhu

Actually, aku bz sgt dua minggu nie...sampai blog pun aku x sempat nak jenguk...

Banyak citer2 menarik sebenarnya..tp tue la aku cakap....x sempat....

Kalo korang nak tau, mg lepas ari rabu aku ader test....

Then ari jumaat test lagi...

Then ari ahad mlm test lagi....

Dah la sabtu ahad, whole day ader finishing school....

Then mg nie ari rabu test lagi....

Khamis tets lagi.....*MATILAKU......*

Dah la semua nyer killer paper.....huhuhu

Tp kan...dalam bz2 test tue.....sempat gak luangkan masa ngan halim....ahakss

Berborak2...bergosip....macam2 la kuar....huhuhu...*MATILAKO halim....rahsia semua pada aku...

Tetiap malam kiterorg lepak sesama.....nak *STUDY katanya.....TAPI...????apa ko buat???huhu

Study x sampai setengah jam...selebeynya berborak ngan CUTI2 MALAYSIA.....berjalan jer kerja nya...

G SEVEN-E la.....PETRONAS la.....bilik joy la...semua la.....tue la study + jalan2 temanya.....hahaha

Siap DR Azani (bekas pengetua kiterorg) tegur lagi tue..."HA...nak panjat pagar la tue..."

Boley aku menjawab dgn selamba nyer..."X la Dr. nak langkah pagar jer...hehehehe"

tu bab study time la...then bila da abis exam...ha mula la semua meracau.....JOY ngan RETEST nyer....*MATILAKU

Halim ngan test x jadi nyer....yg penting u ouls...da siap tulis toyol kat meja...skali x jadik test...APER PERASAAN U OULS jika ini terjadi kat u ouls...?????hehehe...*MATILAKO Halim..

Aku....????usah la cakap...aku main jawab jer....lulus x lulus belakang kira...hehehhe.

N aku memang sgt2 beruntung dis week...kalo x, aku lagi la bz...kena present FYP aku...ala...pasal tembikai tue la....tp nasib baik ader election...so tunda after raya...nasib baik....kalo x, MATILAKU...........

wei....weii.....camner ngan finishing school????

Tunggu next entry....huhuhu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home