Wednesday, January 16, 2008

SoRotaN SuKa DuKa 2o07.....PaRt OnE

Salam....

Leh jer kan aku nak flash back balik tahun lalu,kan..????

Non ado yg marah,kan....?????hehehe

Aku mulakan dgn Trip ke Sunway Lagoon.....

Pengarah : Affero Ismail
Timb. Pengarah : Fadhil @ Dilla
Ahli Rombongan : Fazli n Zuhair

nie waktu memula sampai kat sunway....... =)


bergambar dulu, aper2 pun kan...????



aku ngan affero.......

dilla, zuhair, n aku.....lepak sesajer...penat seh mandi manda....

haa.....mai tgk peta nie hah....

oooo haiwan kesayanganku.....bear ku....huhuhu

sesajer posing.......ahaks

zuhair, dilla, n aku.....

three models of sunway....hehhee

bergambar ngan lanun2 sunway.....

3 Comments:

At January 24, 2008 at 11:46 PM , Anonymous Anonymous said...

laaa...

ni entri untuk 1 tahun yang lepas ke??

same je ngan aim kan kau???

matilaa makam kan blog kau nihh??

laarrikkkkk

 
At January 27, 2008 at 11:08 PM , Anonymous Anonymous said...

wwwwwwooooiiiittttt.... cik abang oiiiiii.... tak reti2 ke nak update blog?? takkan nak kena tunggu awal tahun depan baru update blog...
Li, jgn marah yea... Gurau aje..

 
At August 12, 2009 at 8:17 PM , Blogger ~ YEO ~ said...

oit
follow my blog k...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home