Wednesday, May 14, 2008

TanPa KaLiaN....

Tetiba plak teringat lagu Dato' Siti....Kerana Diri mu dan Tanpa Kalian.....

Ingat nak upload lagu tue....tapi x tau camner nak upload....hehhee

Urmmsss......ingatkan nak dedicatekan lagu tue tuk kawan2.....especially kawan2 baik ku....Halim, Joy, Fikri, Ros, Wan, Rahman, Mus, Fadhil, Shahril n ramai lagi......kalian menceriakan hidupku....thanx God.....

Windu kat korang....hehhee.....terutama nya Joy...da x leh wat pillow talk ngan dier....

Ngan dak2 yg da abis pun, lagi la windu...tah bila agaknyer dapat jumpa lagi......Wan maybe leh jumpa lagi....nak amek master kat UPM....huhuhu...leh bergelak ketawa lagi.......Halim????tah bila la dapat jumpa lagi....esok aku da nak balik kuantan....huhuhu....umur panjang leh jumpa lagi.....moga ko dapat kerja cepat.... =)

Urmsss....byk nyer kenangan manis kat UPM nie ngan dak2 nie...hehhe....ngan Wan....rumet aku 3 tahun....byk suka duka.....seorg kawan yg sangat baik.....sgt memahami.....sgt mengambil berat.....susah nak dapat rumet baik cam dier.....urmssss.......

Halim plak....seorg kawan yg baik.....walaupun kadang2 dier nie time nasihat main laser jer....tp, apa yg dier cakap tue betul.....slalu g karaoke sesama....aku tau ko selalu menang....huhuhu...joy pun kalah......g mana2, ngan dier jer la....kalo dier lapar, slalu ajak aku teman dier mkn.....susah nak carik kawan cam dier.....aper2 pun, dier byk tolong aku.....nanges sama2...lahar pun sama2....hehehe

Joy......urmss.....special la dier nie...aku x tau dier guna aper...leh kata semua org suka dier....meskipun baru jer kenal, tp cepat jer mesra....leh jer masuk...slalu hang out sesama.....sgt baik.....understanding......gud listener.....aper2 masalah slalu aku ngadu kat dier....thanx joy 4 ur advise......

Fikri pun sama......happy jer dier nie....x abis2 ngan cek bok dier....manja...manja....cuba la kurus sket...hehhe.......best kwn ngan dier...huhuhu.....trademark nyer....HEYYYYYY....!!!! x kira la kat mana skali pun....huhuhu...telatah mu menceriakan family kiter....hahahhaa

Then, kawan2 lain pun sama......gonna mis u.....really.....kwn2 yg banyak bantu FYP aku.....byk tolong aku.....hanya Allah jua yang dapat membalas nyer......

To Jay....thanx n sorry for everything......banyak menyusahkan.....thanx for ur help, for my FYP....really appreciated it....u r such a good guy....

Huhuhuhu....tetiba feeling2 plak mlm nie..huhuhu

Walhal nak balik kg jer, break for 2 months...hehhe.....yer la, mana tau....ajal maut kiter x tau, kan???moga dipanjangkan umur dan kiter dapat jumpa lagi......maafkan segala salah silap yer.....halalkan segala......moga bertemu di lain masa.....huhuhu....





~TaNpA KaLiaN....~

Saat jiwa terluka
Saat hidupku hampa
Semua telah terjadi
Di sini tanpa kalian

Saat tak ku dapatkan
Kedamaian di hati
Semua mimpi buruk pun terjadi

Tak bisa terlukiskan di hatiku
Terhiris sangat perit
Tak ingin ku ingkari kegelapan ini

Aku memang tak bisa bertahan dan tegar
Tanpa kalian dekat denganku
Aku hanya susuk manusia yang lemah
Tanpa kalian di sini

Aku hanya berharap
Dan tunggu waktu bicara
Ku ingin kalian dekat denganku

Aku lelah untuk terluka
Saat semua mata memandangku nista
Hilang arah diriku di sini


*special dedicated dis song to u ouls......miz u ouls....

~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

2 Comments:

At May 15, 2008 at 2:52 AM , Blogger Alex Madina said...

ada kala kita akan manejadi lebih kuat bila bersendirian, namun yang selalu terjadi ialah yang sebaliknya

 
At May 17, 2008 at 9:53 AM , Anonymous Anonymous said...

thanks fazley...

ko kawan aku..

mst laa aku ceriakan ko..kannn..

kawan2 jugak..

hamun tetap ade yeer..

perlloo kew feeling datok ct tuee...

teknik kopipes mmg sudah berzaman yeer..

laarikkkkkkkkkkkk

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home