Monday, August 11, 2008

KeJuTAn....huhuhu

Really tired today...after maghrib, tido jer...kul 12am br bgn..huhuhu...dapat msg pun x sedar...sowie erk bang, x reply msg...da tido...lagi awal dr dia...huhuhu....memember datag bilik pun x sedar...hukhuk...dah la tido pakai towel jer...hajatnyer nak mandi, tp x kesampaian...terlena dulu...hahhaha..

Alkesahnyer, ptg tadi g melalak lagi ngan halim n fadhil...diaorg nie memang hantu karaoke...hukhuk...kul 1pm sampai kul 5pm...giler x??macam2 lagu kiterorg nyanyi...n ending nyer, lagu LAGU JIWA LAGU CINTA...gempak seh...hukhuk.

Act bukan tue yang suprise nyer..ader citer lain...huhu

Ari sabtu, 2 ari lepas aku balik umah...act x plan pun...plan last2 minutes...n berita kepulangan, langsung x dikhabarkan kepada ayahbonda...hehhe...so, plan ngan my sis n my bro...nak wat suprise kat ayahboda...huhuhu...sampai2 kuantan, balik ke umah abg kat sg karang...x balik umah...huhuhu

Then, seperti yang dirancang, malam sabtu tue, ajak family kuar mkn...nak g mkn ikan bakar kat tanjung lumpur...memang da niat nak belanja semua...skali kedai kat situ dah dirobohkan...so terpaksa la ubah venue,bergerak ke tepi sungai kuantan (taman explanade kot)...cawangan nyer...huhuhu...

Sampai jer ke situ, aku nyorok belakang lori...agak dah lama abg n my sis g jumpa mak n ayah, aku kuar..g belakang mak...sergah mak....huhuhu...sib baik mak aku x der sakit jantung (mintak jauh)...terkejut mak aku..huhuhu....terus dier peluk n cium pipi aku....OMG...touching nyer...mesti dier windu kat aku...aku kan anak yang baikk....(oopppss...terlebey sudah...huhuhu)...



*family aku...mak, ayah, abg ngah+kak ngah, mie (no 6), hakim (youngest), n iera (no 7)...ader 6org yang x der dalam gambar tue...along+abg long, abg aku no 3, akak aku no 4 (yg aku jumpa kat kl), adik aku n0 8 (sek men teknik jengka..x balik) n aku (coz aku yg snap pic tue...hehe)*

Then makan2 sambil bercerita...pas makan2, b'jalan2 sekitar benteng...ader pertandingan memancing kat situ..then br balik umah....

Sgt x puas balik umah...esok nyer da balik kl balik...tiket kul 1pm...sampai kl, kul 5pm...jumpa akak kat kl, then balik upm...kawan dier tumpangkn sampai hentian serdang...dah alang2 diaorg nak balik melaka..huhuhu

Sampai2 kolej pun dah kul 8pm...then g makan kat kafe bawah...makan nasi goreng pataya jer...x kenyang...skali halim n fadhil turun bawah, ajak g padang (tempat makan, jalan kaki...ikut jer la...beli burger ayam plak...fadhil belanja...huhuhu...murah rezeki aku...baru la perut nie terasa kenyang...uhuks...kul 1am br tido...so tired...huhuhu

Pagi nie, pagi2 da kena bangun...nak kena thumb in...rutin harian...huhuhu


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

1 Comments:

At August 15, 2008 at 10:43 PM , Blogger Anggerik Hutan said...

baru aku tau ko ade ramai adik beradik yerk ley n ko no 5kan..kalo aku tak silap perkiraan..hehe..bahgienya ramai adik beradik..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home