Wednesday, July 16, 2008

SooRRy Guyszzz......lama x hupdate..

Welcome back to campus...huhuhu

Act byk gak nak citer...tp, rasa cam malas plak nak menaip nyer....huhuhu

Apa yang leh aku katakan, sem baru, membuka lembaran baru pada aku....

Aku skrg leh la dikatakan 'KERJA'....huhuhu...sebagai RA...Research Assistant...tp aku rasa lebih sesuai stand for Relaks Ajer...hehhe

Yer la, aku masuk kerja ari khamis lepas, till now, x wat kerja lagi....td masuk lab, ingat nak prepare sample, tp kena tunda ler pulok....aku FLU la....selsema...tetiba jer....dier x nak bagi aku kerja la kot...hikhik

So aku ingat nak g pusat kesihatan jap g...tue pun kalo aku rajin la...hehhee

Aku skrg tetiap pagi kena bangun awal....punch card kul 8pg dowh....balik kul 5ptg...dah la x leh suh org punchkan...guna thumbprint weiii....ado ker thumb yg sama yg aku???kalo ado kan senang...aku mtk tolong dier jer...huhuhu....but my frens know what i did....hihihihi....

Dah la kot...aku malas nak membebel panjang2...nanti korang bosan...huhuhu.

Daaaaaaa............


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home