Wednesday, August 6, 2008

SeMaLam 060808

Salam...x tau nak update pasal aper...huhuhu...

Semalam sangat seronok dan meletihkan...sangatttttt......hukhuk

Aku tido kul 4pagi mlm tue..siapkan take home test aku till kul 2pagi...then main bowling till 4 pagi...giler x???bowling punyer pasal...hukhuk....then pagi2 da kena bangun...yer la, nak kena masuk kerja...kul 8am da kena punch in...tp aku terlewat...aku punch kul 8.03am...hehhe...x per, lewat 3 minit jer...huhuhu.

Then terus ke unit it ngan halim...nak settlekan pasal claim gaji for last n dis month...skali, nama aku x der palk...x tau mana silap nyer...kena jumpa pegawai unit it, abg nuar....tp x jumpa pun...dier x der...huhuhu.

Then online kejap, main bowling, lawan bowling ngan halim n MONTEL...then g breakfast ngan fadhil, halim, n joy....dengan tetiber, masing2 nak wat MEDITASI katanya...kat greenbox...bolleyyy?????terus nak g nih...gegeh x gegeh diaorg....joy x leh ikut coz ader test kul 12tghari...aku pun sama...nak kena antar test tue, kul 12tghari...so, halim ngan fadhil x jadik nak g MEDITASI...hahaha

Tepat kul 12, aku g kelas....ingatkan pas antar, ader kelas...ruper2nyer lect x der...assistant dier jer masuk...so x der kelas la...aku aper lagi...g jumpa halim kat unit it, then terus roger fadhil, ty jadik ker x...hahha....

Alkesahnyer, kiterorg jadi ker GreenBox Jusco Cheras Selatan...hahha...for the first time..n maybe after dis, akan lebey kerap...wakakaka.

Tapi yang sedeynyer, aku terpaksa bayar lebey...coz aku lupa nak bwk matric card...dak2 nie byr rm8 jer (student price...student ker??sah2 aku jer yg student..dieorg tue da kerja..da abis blaja..hukhuk)..aku plak rm14...x per la...x kan aku nak dok luar sowang2, kan???huhu

So bermula la episod karaoke selama 3 jam tanpa henti...start kul 1pm abis kul 4pm...macam2 lagu kuar...hahaha...memula tue, semua semangat...halim la yang la paling semangat...pilih lagu x hengat...rock kapak beb...hahaha....tapi maintain leh bwk...n aku, as usual...tempo ke mana...pitching lintang pukang...x masuk key...n so on...hahaa....Fadhil plak, maintain dari awal sampai abis....siap ader lagu nostalgia lagi...lagu aper erk???cheq lupo la...huhuhu

Antara lagu yang menjadi pilihan..

~HALIM~

lagu jamal abdillah..aku lupa tajuk nyer
Di ambang wati (awie n wings)
sebelum cahaya (letto)
izinkan ku pergi (kaer)(miming jer...hehhe)
laguku untukmu (hasnol)
then lagu kak ziana..pun luper tajuk..


~FADHIL~

lagu Dato' Ahmad Nawab (lupa tajuknyer...sayang semuanya sudah terlambat kot)
lagu Hetty Kos Endang kot (pun luper tajuk)
ku juga mencintaimu (saiful)
Laguku Dihatimu (Dato' CT)
Bulan cinta (amelina)(dangdut ok)
Fantasia Cinta (aper tah..lagu Iwan dangdut..huhu)

~AKU~

sayang-sayang (aliff aziz)
permintaan hati (letto)
itulah sayang (Tan Sri P.Ramlee)
mungkinkah (sheila abdul)
berhenti berharap (sheila on 7)
perpisahan terasing (kru)
kesilapanku keegoanmu (Dato' CT)
ku seru (misha)
bila april (Dr. Fazley)



Banyak sangat la lagu yg kiterorg nyanyi smlm...luper...huhuhu

Then abis jer karaoke, jalan2 window shopping...balik2 fakulti da kul 5 lebey..terus g punch out...hehhe...tue la kerja RA....
senang x???hehe.

Balik2 bilik, terus aku bersiap g mandi n segala....aku ader kelas kul 6ptg...6-7ptg..then rest 7-8mlm...then sambung plak kul 8-11mlm....POLICY class...penat sangat...serius...huhuhu....tgh2 dok blaja, x perasan ader msg..ader 2 msg..msg drp org tersayang...huhu....teka aper msg nyer..????

"Akum apa kabo syp je..sihat ker??hai, tak nak balik ker??rambutan
ada masak dah..kalo nak makna, balik la...kot nak mkn...nak mkn atas pokok pun buleh...balik aa...."


Mak aku yang msg daa.....mesti mak aku rindu kat aku...huhuhu...aku pun windu gak nak balik umah...tp x tau bila nak balik....maybe next 2 weeks...mg depan nak g kenduri umah halim...huhuu....msg yg lagi satu tue pun, aku x balas...drp org yg aku syg gak..huhu...x berani aku nak main msg kalo dalam kelas Dr Azahari...x pasal2 aku kena hamun nnti...huhuhu.

Dah abis kelas, aku g tapau makanan..lapor...x dinner lagi...sambil tunggu order siap, aku call mak aku...waaa.......terubat windu sket..dapat dgr suara mak aku..huhuhu.

Then balik bilik...borak2...kul 1pg br tido..as usual....badan sgt letih...n for sure, tido ku sgt lena...tambah plak dengan ujan...waaa....nikmatnyer tido...rasa cam x nak bgn jer pg tadi...haha....tp kena gak bgn....masuk kerja...huhu...sib baik tepat2 kul 8.00pg...hehhe...

Ok la...daaa.....aku nak masuk lab...td boss aku da ty...huhuhu...Salam..


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

1 Comments:

At August 10, 2008 at 6:31 PM , Blogger aIM said...

hayYOOO.. merasa la ko x bwk kad metrik..

alumni2 maintain bwk kad metrik ngaku student lagi..

yelar, slagi dpt murah..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home