Friday, August 15, 2008

TiNg ToNg....

Arrgghhhh...ting tong aku ari nie...huhuhu.

Tido smlm kul 6pg...then bgn kul 7.45pagi...sejam lebey jer aku tido???aper aku wat erk???main bowling lerr..aper lagi....aku da giler bowling skrg...virtual bowling...hukhuk....aiii....parah nih....ader sesaper ader ubatnyer x???uhukss....

Siap ader aim lagi...last night, i aim to get over than 257...tp x dapat2 gak....ingatkan x nak tido, terus g masuk kerja...tp lappy cam x izinkan jer...tetiber dier lembab semacam jer..huhuhu...so, tido jer la....

Then, as usual, pas thumb in jer, g bilik pejal...normally ajak dier n hakim g breakfast...tp hakim xder plak pg tadi...pejal plak cam bz download muvee jer aku tgk...(nie lah kerja dier tetiap ari...kerja sebagai RA gak..hehe..download muvee..tah berapa banyak citer dier da download...anime...kasihku seru...citer korea..manga..n byk lagi...).

So, malas la aku nak kaco...aku pun lentokkan kepala aku atas meja...sedar2 aku tertido kat situ...huhuhu...niat nyer nak lepak sekejap jer, sementara tunggu lab aku bukak...biasanyer aku g kul 8.10pagi, lab aku x bukak lagi...so aku tunggu kat lab pejal jer...huhuhu...skali tertido daa....kul 9 lebey sket br terjaga..tue pun sebab pejal kuar, ader tecnician panggil dier..huhuhu

Tgk2 phone, ader msg daripada hakim, tanya nak breakfast ker x...x sedar pun dapat msg...lena sgt kot...hehhe....pg tadi memang x der msg sesaper....even msg hakim, ajak breakfast...aku rasa, aku g thumb in td pun,aku berjalan ngan mata tertutup kot....hehehhe

Around 9.20am, aku dapat msg drp syafiq...ajak jaga exam...kul 10am-12noon...OMG...camner aku nak curik2 tido???huhuhu..

Memula jaga exam, cam best jer..tp bila da masuk minit kesebelas, da mula rasa bosan...aper aku nak wat nie??huhuhu....seriously, bosannyer jaga exam...dah la sunyi sepi...kalo tido, confirm x jaga sampai sudah nie...hahhaha....tido jer yg aku ingat skrg....huhuhu....

Budak2 plak, semua cam blurr jer...aku tgk dierorg cam x dapat jawab jer..kesian plak aku tgk...nak tolong bg hint sket2, aku x tau..aku mana blaja subject tue...control process n instrumentation...dak2 chem eng blaja la...kan bang????huhuhu..aku bkn dak chem eng...mana aku tau....

Budak2 nie, ramai yg meniru td...siap ader yg bincang...pass pass kertas soklan...(tulis jawapan pada kertas soklan)...byk lagi la taktik nyer....huhuhu....nak wat camner???aku dulu pun cam dierorg gak...hehehe...biarkan jer la...kesian gak kalo dierorg antar kertas kosong jer nnti..senang lect nak tanda nnti...huhuhuhu.

Kul 11.15, boss aku @ Dr. Wan da kuar...serahkan tugas pada aku n syafik jer...so dak2 nie aper lagi...lagi hebat la dierorg berbincang...huhuhu...x per la...asalkan korang bahagia...abis jer test td, aku g mkn...skali ngan syafiq n abe (cosmate aku..da kerja kat panasonic..skrg company cuti seminggu..so sajer dtg lawat upm..huhu)....abis mkn jer dah kul 1.35ptg...solat jumaat plak...bdn da rasa lain dah...penat yg amat...

And kesudahannyer td, aku tido sampai kul 4ptg kat bilik...huhuhu...abe call 3 kali pun aku x sedar..itulah aku...kalo dapat tido, usah diganggu....memang x sedar...hikhik...ruper2 nyer dier call nak ajak kiterorg (aku ngan syafik)tgk wayang esok..kul 12noon...citer Batman:Dark Night...aku da tgk citer tue..x per la, tgk skai lagi...kan?????huhuhu....Esok makan free..abe nak belanja...hehhe...ahad pun sama...kenduri kawen kat umah kwn baik aku...HALIM...abg dier kawen...ko LIM????bila nak kawen???oOOOpppSSS....

Ok la, aku nak g fakulti...nak g thumb out...hehehe...Daaaaaa......


p/s: sorry 4 everything erk bang...terasa cam ader yg x kena jer...urmssss.......



~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

1 Comments:

At August 15, 2008 at 10:37 PM , Blogger Anggerik Hutan said...

hah dah keje wat cam life student lagi..pastu nak tido jer keje ko yerk ley nak jadi apa nie..hehehe..tu la waktu tido tuk tido bkn jadi kutu malam..hehe .jgn marah yerk ley..lama aku tak kaco ko kan ley..hehehe..miss that moment..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home