Monday, September 22, 2008

SaLam....

Lama aku x menaip kat sini....xtau nak citer aper...terlalu banyak perkara yg terjadi lately....nak citer kat sini ker erk???malas rasa nak bercerita...malas nak menaip sebenarnya.....kalo aku dapat rakam jer kan, senang....hehehhe

Tp, x kesah la....aper yg terjadi tue, aku anggap sesuatu yang mematangkan diri aku....

Ader suka...ader duka.....sakit ati ngan org....sakit ati ngan kwn....n byk lagi....

Nanti la, kalo aku rasa aku nak citer, n rajin nak menaip, insyaAllah aku taip...tp rasanya x kot...biarlah ia nya menjadi cerita antara aku ngan kwn2 baik aku jer....hanya yang terdekat jer yg tau citer....


*pungguk...jangan mengharap sangat pada rembulan....bulan tue tinggi...dah berteman bintang....usah diganggu yer pungguk....nanti pungguk jugak yang sedey...

~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home