Thursday, September 25, 2008

MiD VaLLeY....

Sem nie aku penuhkan dengan berjalan2 jer kerja nya...smlm aku kuar lagi....tempat dituju adalah mid valley....hehehe

Aku, afiq (rumetku)n joy....aku kuar bertiga...halim plak balik melaka, bapak sedara dier meninggal...innalillah....

Kiterorg kuar kul 1pm...then tunggu bas lagi....tunggu komuter lagi...sampai sana pun da kul 3pm..huhuhu...act aku ader meeting tuk group's project kul 2.30pm...malas aku nak g..kul 1pm br nak msg, cakap ader meeting...sorry guys...

Kat komuter jumpa si Ros...dier da nak balik ke kedah..so bersalam salaman mintak ampun segala...kiterorg byk wat dosa kat ko...slalu sgt mengata ko..leh kata everyday....sorry erk ros....

Sbnrnya g sana sebab nak temankan joy gunting rambut jer....tp, paham2 jer la kalo da kuar...cuci mata skali...tgk baju...tgk suar...tgk kasut...hahaha...tgk jer...x beli pon...

Then ke Garden...pun cuci2 mata...window shopping jer...after dat, br patah balik g mid, g gunting rambut...tue pun dah kul 6 dah time tue...huhuhu

so, kiteorg decide nak carik tempat tuk berbuka...masuk kfc penuh...masuk mcD pun sama..penuh...skali ader org bgn, terus aku chop tempat tue...

McD mid valley menjadi saksi segala luahan perasaan kiterorg bertiga....wakakaka....lawak jer....MEDITASI sangat....hehhee

Pas berbuka terus balik...tue pun sampai kolej pun dah kul 9pm...then temankan joy g print n fotostat...n yang paling penting, aku br g thumb out...hahha...kul 9.45pm kot..aku pun x hengat...aku masuk lewat (8.20am), balik pun lewat....hahaha

Dah balik settlekan semua kerja joy, aku g bilik cosmate aku...nak ty pasal project tue la, coz aku da cakap kat dier, nnti mlm aku g bilik dier...skali sampai pagi dier x der kat bilik...bersolex jer biliknye...sakit ati tul...more than 3 times aku g bilik dier...xder org....sehengat aku, kul 1 lebey pun, aku still lagi g jenguk bilik dier..still gak x der kat bilik...mana mamat nie g???lantak la...jap g aku nak msg dier, asking for my part....

And disebabkan keletihan, aku ter'miss' aktiviti bersiram ku...aku tertido atas lantai, dgn hanya bertuala... (cadangnya nak g mandi..da siap bertuala..huhuhu)...kul 3pg br aku terjaga, n naik katil tido...tukar short dulu...then ZZzzzzZZZZzzzzZZ...sampai la pagi...miss sahur...hehhee


*Al-Fatihah buat bapa saudara Halim...moga rohnya ditempatkan di kalangan org yg soleh...


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home