Wednesday, September 24, 2008

TeSt 2...

Aku br jer pas jaga 2nd test tuk dak2 chemical eng, 3rd year student...hehhe

Cam susah jer soklan tue...sib baik aku x amek...hehhe

Memula start test td, ader student panggil aku...aku ingat nak tanya soklan ker aper...ruper2nyer dier suh tgk2kan sorang budak cina nih....dier cakap diaorg x puas ati ngan dak tue...semua test dier meniru...so, aku ok jer...

Kejap2 aku tgk dier...kejap2 aku tgk dier....skali memang betul pun...dok bincang ngan dak cina pompuan sebelah dier...aku renung dier pun, dier wat cam x der aper2...panas jer terasa...sabar fazli....huhuhu

Then dak pompuan tue plak dok tanya2...wah2....dah lebey nie...so aku g kat meja dak pompuan tue, aku ketuk2 meja guna journal yg aku bawak...(ingatkan nak baca journal, bosan jaga exam..skali x terbaca pun..pegang jer...hehhe)...dier x paham aku sound dier guna cara halus....ok fazli, take action....!!!you have the right...OK???

So, aku report kat boss aku...suh dak pompuan tue pindah meja...hahahha...kemenangann berada di pihak ku...hahhaha.

Dak pompuan tue pindah meja sebelah....so jauh la jaraknya...tp maintain gak nak bincang nih....merasa la ko, x dapat...hahahha...aku tgk dak cina laki tue pun dah macam cacing kepanasan...x senang duduk...x leh jawab la tue...hahhaha

Aku pun student...so, aku paham sgt selok belok meniru nie...hahahha.

Yang lain pun ader gak yg meniru, tapi malas la...wat2 x nmpk jer...hehe =)


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home